Pavla Brychtová

Jsem fanoušek psaného slova, pisatel dojmů a pozorovatel dění, technik, ajtík, grafik a nadšenec do designu, fotograf a certifikovaný poradce v oblasti realit a investic, milovník umění - ale hlavně jsem mamka - a velká optimistka, která doufá, že pro náš svět ještě není pozdě ! :-)
  • Počet článků 144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2494x

Seznam rubrik

Pavla Brychtová

Krása psaného slova aneb knihy nevymřou!

„Mami, o čem se tam píše, když ta kniha nemá obrázky? Ty písmenka neříkají nic o obrázku? O čem teda? Jak víš, o čem to je?“ - překvapil mě syn opět svou kanonádou otázek. Doma i ve školce má spoustu knížek, ale vždy mu čteme dětské obrázkové knihy. A on má pocit, že písmenka jsou na světě proto, aby obrázky mohly být vysvětleny.

19.12.2012 v 19:25 | Karma: 9,82 | Přečteno: 613x | Diskuse| Osobní

Pavla Brychtová

Češi, zachovejme klid, dokud neznáme vítěze - nového prezidenta

---------------------------------------------------------------------------------

19.11.2012 v 0:05 | Karma: 12,93 | Přečteno: 2632x | Diskuse| Společnost

Pavla Brychtová

Nečas přiznal, že byl podveden! Smlouvu před podpisem nekontroloval

Pan premiér si myslel, že sKarta je dobrovolná! A na co jsem stála tedy včera frontu na úřadě? Cituji pana Nečase: "Zdůrazňuji, že to byla koaliční dohoda i moje osobní podmínka pro to, aby byl ten systém sKaret implementován. Byl myšlen jako dobrovolný s výjimkou těch, kde jsou závažné důvody.“ Příští týden prý s novou ministryní práce a sociálních věcí zahájí kroky k nápravě. Bude to pro ni v nové funkci prirota číslo jedna. Dobré ráno, pane premiére, probuďte se prosím! Smlouva byla panem náměstkem podepsána, dodatky zákona schváleny a sKarty jsou povinné!

17.11.2012 v 4:55 | Karma: 47,20 | Přečteno: 18193x | Diskuse| Společnost

Pavla Brychtová

Nechci být přijata, abych splnila kvóty EU

Nestudovala jsem VŠ jen proto, abych jednou po letech zkušeností či praxe byla povýšena do funkce s pocitem, že plním kvóty Evropské komise, které se musí splnit do roku 2020. Přijde mi to tak trochu, jako když ženské organizace nařizují své postavení ve firmách jakousi nadnárodní normou, protože si nedokážou svoje postavení získat přirozeným způsobem. Rozhodně to jde, což dokazují procenta žen, které již ve vedení firem jsou. A nejsem proti ženám kolegyním, naopak se jich chci tímto zastat.

17.11.2012 v 0:33 | Karma: 18,47 | Přečteno: 918x | Diskuse| Společnost

Pavla Brychtová

Pánové, máme vás rádi i bez květin, ale tulipánem můžete nadchnout!

Za okny prší a počasí mi drze připomíná, že je podzim, který nesnáším. Tímto článkem jsem chtěla sobě i vám přiblížit jaro, a také k jaru patřící schůzky a naděje. Symbolem toho všeho jsou pro mě tulipány. Kdo nemá rád téma vztahy nebo pojednání o prvních schůzkách, toho zvu srdečně rovnou na konec článku do pestrobarevné galerie tulipánů...

13.11.2012 v 21:08 | Karma: 17,86 | Přečteno: 2381x | Diskuse| Fotoblogy

Pavla Brychtová

StarDance – aneb když Marek Eben perlí

Opět se těším po dlouhé době v sobotu večer k televizi. Málokdy totiž televize nabízí společenskou zábavu, která by měla úroveň, styl, eleganci, soutěživost a napětí – to vše v jednom jediném pořadu!

12.11.2012 v 23:03 | Karma: 23,44 | Přečteno: 1967x | Diskuse| Společnost

Pavla Brychtová

Může olympijská medaile zatemnit mozek?

Znáte to, když ženy někoho obdivují a on je jako fanoušek zklame? Třeba jako moje babička špatně nesla, když se oženil Karel Gott. Já a moje vrstevnice už máme jiné hrdiny...fandíme jim, ctíme je, a jako sportovci jsou pro nás vzorem fair play... a neneseme špatně, když se žení ! Naopak - vážíme si jich, že jsou přes všechnu slávu normální chlapi a bezva tátové od rodin, jaké máme i my. Ale u sportovců někdy sláva a medaile může zvýšit zájem fanynek, které nemají charakter. Lehko se jim podlehne...

11.11.2012 v 20:14 | Karma: 26,71 | Přečteno: 2277x | Diskuse| Společnost

Pavla Brychtová

Chci fandit, ne zemřít !

Vždy jsem považovala za nebezpečný sport box, ultimáty, v poslední době je surový i hokej a fotbal. Ale tyto sporty nepřináší tolik smrti a bolesti, jako koníček se 4 koly a volantem! Za poslední 4 roky jsem si dohledala tragédie na automobilových závodech, organizovaných v ČR, skóre je varující! A to nemluvím o zranění jezdců, či zničených vozech, ale o nenávratných tragédiích fanoušků tohoto sportu – diváků, kteří přišli závodníky podpořit a místo toho se stali jejich obětí...

11.11.2012 v 8:59 | Karma: 10,42 | Přečteno: 1023x | Diskuse| Společnost

Pavla Brychtová

Plnění snů - svítání a horká rána na Mauriciu

Je na každém z nás, zda si plní sny, nebo ne. Radost mi udělá i letní výlet Šumavou, ale jednou za čas musím prostě daleko, za klidem, teplem a pohodou. Lidé rádi cestují, jezdí na kole, sbírají mince, nebo známky. Záleží na každém, zda někdo nakupuje tuny oblečení, nebo utratí peníze za cigarety či alkohol. Záleží, zda někdo má přírodu hned za domem, nebo bydlí ve velkoměstě a příroda je mu vzácná. Mezi milovníky přírody jsou jak chalupáři, tak i lidé, co chtějí být pokaždé jinde a šetří na výlety. Mezi milovníky výletů jsou ti, kteří za své peníze koupí auto, nebo si koupí letenku... Patřim k těm lidem, kteří volí občas kromě cest autem i tu poslední možnost a za našetřené peníze ráda s rodinou odletím úplně mimo realitu. Alespoň občas chci opustit pracovní shon, šedivé ulice, zamračené nebe nad Prahou. Alespoň občas toužím vstát v pět hodin ráno a vychutnat si před snídaní 2 hodiny na teplém ranním písku, žasnout nad nádherným nebem a klidnou hladinou. Moje fotografie jsou z jedné z našich cest za pohodou ostrova Mauritius, za teplem a hlavně za prázdným klidným pobřežím spískem jemným jako hladká mouka. To je pro nás vzácnost, kterou vyhledáváme. Dvě letecké dovolené na přeplněné pláže s kamínky vyjdou stejně, jako jedna cesta za skutečnou pohodou a bílým pískem.

10.11.2012 v 9:31 | Karma: 9,77 | Přečteno: 1124x | Diskuse| Fotoblogy

Pavla Brychtová

Jak kytka může přesvědčit muže

Už se stalo vašemu manželovi nebo příteli, že vám sám od sebe chtěl koupit kytku - a donesl vám ji bez důvodu oslavy, prostě jen tak? Já jsem dostala včera kytku se slovy, že byla tak strašně zajímavá, že mi ji musel koupit.

8.11.2012 v 4:40 | Karma: 11,13 | Přečteno: 1118x | Diskuse| Ona