Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Gentleman Vetchý hulvátem pro Magnesii

12. 02. 2014 8:12:20
Co se stalo, Magnesia? Letos v kampani na České lvy žádné bonmoty pana Lišky, Budaře či Polívky, letos je cool ironie a hrubší zrno...Je jednodušší bejt ironickej, než vtipnej totiž! Tento článek neberte prosím jako reklamu, nebo antireklamu, prostě jen můj názor ke kampani. Kdo nesouhlasí, taky beru. Ale jak série spotů Magnesia Český lev opět prokládá mnoho televizních pořadů a zpravodajství, nelze se tomu vyhnout... Když už jsem coby recesi zvládla v pohodě reklamu na Magnesii, kde Ondřej Vetchý povalil rukama Aňu Geislerovou na zem, když se představila coby novinářka - brala jsem to jako narážku na neoblíbenost bulváru. Ale poté mě v televizi šokovala další reklama na Magnesii, kde Vetchý dal Magnesii na hlavu paní Geislerové, a dále tato reklama představuje nakopnutí paní Geislerové do hrudníku, takže upadla na záda a on vítězně skáče, že získal Magnesii, kterou měla na hlavě... Je tohle divný jenom mě ???
 Ofoceno z TV spotu

Koho tento spot měl zaujmot? Měla to být původně zřejmě nadsázka. Jak známo, i záporná reklama je reklama, ale pokud nastoupí herci v červené róbě a dobře padnoucím obleku, čekám jako v ostatních jejich spotech nějaký bonton, nebo břitkou elegantní narážku na druhého. Spotů je natočeno více a některé jsou zábavné. Ale zde teda jsem nemile překvapena...viz video http://www.youtube.com/watch?v=cJePw9Umrts

Našla jsem tedy spot na internetu a ukázala ho manželovi, který mi vážně nevěřil, že toto půjde do veřejného vysílání. Myslel, že to je jakási recese herců pro webové stránky! V televizi tento spot od té doby dávali víckrát, a my si můžeme jen marně lámat hlavu, jestli to uvidí náhodou i naši synové, které učíme, že k holkám se mají chovat uctivě a ani je netahat za copy. Zatím to neviděli, ale do Českého lva je daleko, takže ještě spotů bude dost...

Abych zde pouze nepranýřovala firmu, která tuto sérii reklam navrhla a hlavně majitele minerálky, která si reklamu schválila - ale abych i chválila, tak musím uznat, že naopak vtipný mi přijde spot, kde pan Vetchý přijde ve stejných šatech jako paní Geislerová. Ale rozhodně reklama, ve kterém dámu v červené róbě kope do hrudníku nohou a ona upadne na zem - to je bohužel vrchol hulvátství a myslím si, že pohled na kopnutí do prsou ženy urazí či naštve mnoho diváků. Vemte si jen, kolik mužů má rudo před očima, když slyší ve zprávách o domácím týrání či násilí. A tato reklama není v podstatě nic jiného, než násilí, ještě k tomu coby "zábavná reklama" ? Chápu šok, který měla způsobit coby kampaň, a že budou ohlasy - vždyť i já na ní reaguju veřejně :-) Ale nelze pomlčet o tom, že je za hranicí hulvátství, vyjadřuje nedostatek slušnosti a bohužel vypovídá o stále horší morálce..nemluvě o tom, jak to může působit na děti a mládež.

Já jsem vždy měla moc ráda pana Vetchého, kterého jsem považovala za gentlemana a muže, který si hýčká svou krásnou manželku. Myslím si to o něm stále, ale velmi mě překvapilo, že je schopen svou image zkazit takovou reklamou. Mnoho herců by tento spot odmítlo hrát, o tom jsem přesvědčena. Určitě každý z nich má jinou hranici, kam až zajít. Nemluvím samozřejmě o filmových rolích, ale o nevkusu či morální pokleslosti reklamy, obsahující násilí. Naštěstí České lvy má moderovat Marek Eben, tak věřím, že večer bude mít dobrou úroveň. Kampaň Magnesie dala Lvům trošku lacinější nádech, a zajímalo by mě, co jí říkají herci, nominováni naopak za umělecký přínos společnosti...

Co se tedy týká reklamy s kopancem do hrudi, tak je mi líto, ale trvám na tom, že zde slavná minerálka "šlápla vedle" a vlna nelibosti, která kolem toho vzniká, je pochopitelná... Ale věřím, že si najde spot i pár fanoušků mezi lidmi tolerantními k té "trošce násilí" a mezi puberťáky, protože "Ondra je prostě frajer, viděl jsi jak ji nakopal,neee"? A samozřejmě si to najde úspěch i mezi "machry" z čtvrté cenové kategorie, co by se všem těm mrchám takhle rádi pomstili... Pokud to měla být cílová skupina této reklamy, tak výrobcům přeji, aby si fanoušci tohoto spotu opravdu dali někdy místo vodky i zmíněnou minerálku - zisky jsou zisky, že ?

geislerova-vetchy.jpg

______________________________

Fotografie ofoceny ze spotu.

Celou kampaň jsem našla zde, násilí je ve dvou spotech, jinak komunikace či scénky. V minulých letech byly lepší série, ale autoři jsou prostě "umělecky" nevyzpytatelní :-)

http://www.tvspoty.cz/magnesia-zkouska-anna-geislerova-a-ondrej-vetchy/

Autor: Pavla Brychtová | středa 12.2.2014 8:12 | karma článku: 38.38 | přečteno: 10415x

Další články blogera

Pavla Brychtová

Vyhraje Lukáš Pavlásek StarDance 2015?

Přiznejme si na rovinu, že stát se to může. Sázkové kanceláře prodělaly už hodně peněz na sázkách o jeho vypadnutí. Navzdory předpokladům Pavlásek jde stále do dalších kol a blíží se k finále. Proč vyhrává jeho "šlapání zelí"?

6.12.2015 v 8:40 | Karma článku: 47.47 | Přečteno: 35426 |

Pavla Brychtová

Česká republika má přispět 700 milionů Kč Turecku na řešení uprchlické krize EU

Tato částka má být součástí balíčku, který dostane Turecko za pomoc EU s imigrační problematikou. Premiér Sobotka označil dohodu za jeden z letošních nejvýznamnějších kroků k řešení uprchlické krize.

30.11.2015 v 4:19 | Karma článku: 37.67 | Přečteno: 1575 |

Pavla Brychtová

Jak dlouho bude Evropa shovívavá k násilí?

R.I.P. Paris... Jsem hodně zhnusená.... Když násilná smrt někoho přepadne při zábavě s těmi nejbližšími, tak je to naprosto chladnokrevný způsob, jak zbývající živé vyděsit. Cílem je získání respektu - ale způsobem zastrašování!

14.11.2015 v 7:10 | Karma článku: 35.71 | Přečteno: 1310 |

Pavla Brychtová

65 milionů Kč - cena za chystaný zákon o trvalém pobytu!

Ministerstvo vnitra ČR připravuje zákon, který má nařídit občanům, aby hlásili svůj nový trvalý pobyt do 15 dnů po přestěhování. Navíc chalupáři mají opět vystát fronty na úřadech a nahlásit si přechodný pobyt, který byl v minulosti zrušen. A předpokládaná cena související se zavedením zákona o trvalém pobytu? 65 000 000 Kč - tato částka je již zveřejněna, přičemž největší položku zahrnuje změna počítačové evidence obyvatel. Jakoby nestačily elektronické pokladny, musí se nakoupit a draze provozovat i nový systém na evidenci obyvatel.

18.4.2015 v 8:04 | Karma článku: 43.66 | Přečteno: 6443 | Diskuse

Další články z rubriky Společnost

Petr Bajnar

Příběh „neúspěšného" vysokoškoláka

Žijeme v době, kdy zejména vzdělanější části populace vládne „kult úspěchu“. Knihkupectví jsou plná knih obsahujících rady, jak dosáhnout v životě a kariéře co nejvyšší postavení.

21.7.2017 v 17:48 | Karma článku: 17.24 | Přečteno: 507 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Recenze audioknihy „Sense and Sensibility“ od Jane Austen

Kdo by neznal rozumnou Elinor, emocionální Mariane a roztomilou Margaret, sestry Dashwoodovy? Ano, tři dcery paní Dashwoodové z románu „Sense and Sensibility“. A co si dát knihu pro změnu v angličtině v MP3 v podání rodilé mluvčí?

21.7.2017 v 17:01 | Karma článku: 5.92 | Přečteno: 84 | Diskuse

Jiří Míka

Kořeny politické korektnosti nejsou v neomarxismu?

Dlouho mi vrtalo hlavou, jak mohou "progresivní" intelektuálové volat po utlačování mužů a vyzdvihování žen. Po utlačování bílých a propagování a skoro slepé toleranci k jiným národům. Kořeny ideologie "tolerance" to vysvětlují.

21.7.2017 v 14:22 | Karma článku: 29.30 | Přečteno: 737 | Diskuse

Eva Svobodová

Manipulace: proč se vede mediální kampaň ke "kauze burkini"?

Intenzivní mediální masáž kolem malicherné záležitosti pokračuje už druhý týden. Opravdu to někoho ještě zajímá, nebo je to testovací průzkum, kam až se společnost nechá převýchovně dotlačit?

21.7.2017 v 13:50 | Karma článku: 36.35 | Přečteno: 1000 | Diskuse

František Pektor

Češi a ty Internety...

Přibližně patnáct minut pozadu mě osvítil Bůh a dopřál mi to štěstí přečíst si pár komentářů ke zprávě o zakázání burkin plavek na koupališti v Litoměřicích. No nedalo mi to...

21.7.2017 v 13:09 | Karma článku: 10.38 | Přečteno: 513 | Diskuse
Počet článků 144 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2406

Jsem fanoušek psaného slova, pisatel dojmů a pozorovatel dění, technik, ajtík, grafik a nadšenec do designu, fotograf a certifikovaný poradce v oblasti realit a investic, milovník umění - ale hlavně jsem mamka - a velká optimistka, která doufá, že pro náš svět ještě není pozdě ! :-)

Seznam rubrik

Napište mi

Vzkaz autorovi


Zbývá 1000 znaků.


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.


více


Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.