Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Z deníčku vězně - amnestie

První leden. Všichni se radují ještě i po obědě – nechápu proč je tento státní svátek tak nadchl… V noci mě pořád budily rachejtle, ani v base člověk nemá klid. Chci to alespoň teď odpoledne dospat!

Z oken křičej ostatní vězňové a i po chodbách něco hulákají… Amnestie, amnestie, amnestie – co to má jako bejt? Jdu se zeptat tamhle Arnošta, je to právník, tak bude vědět. Tak prý je to hromadný propouštění, co vyhlásil prezident. Jako Klaus, jo? No nechápu proč, to mi dělá schválně!  Kam asi mám jít v takový zimě?

Naštěstí se to týká jen některých. Tak to se mi ulevilo. Tady mám vše, co potřebuju a nemůže tady na mě ani bejvalka, pořád něco chce a nakonec mě zažalovala kvůli alimentům. Když se ta amnestie netýká všech, snad mě tu ještě nechají. Mám být propuštěn v dubnu, tak to už bude teplo.

Druhý leden. Prej si mám sbalit věci. No oni mě fakt vyhazujou! Nemám rád Klause! Všichni tady kříčí, jak ho milujou. Najednou! Tady posloucham už půl roku ty řeči, jakej to je blb a najednou ho vychvalujou. No je fakt, že maj kam jít, tak ať si to užijou..

Před věznicí je spousta lidí. Ale koukám, to není moje rodina. To jsou určitě ženský od celý partičky kolem Deža a jeho synů a zeťáka. No vida, k nim se rodina hlásí… A kdo je ta blondýnka v Porsche? No jooo – to je ta slečna, co ji má u postele na fotce právník Arnošt. To má Arnie kliku, že mu někdo hlídal mezitím nakradený peníze a dům, to se mu bude hodit, když ho taky vyhodili z basy…říkal, že bude mít zase čistej rejtřík, tak že může zase dělat právničinu, kdybych něco potřeboval.

Ale kam mám jít já? Táta mě nechce ani vidět, jsem holt ostuda rodiny. Manželka mě vyhodila i z toho jejich pokojíku dole v domě, a její rodiče mě nesnesou ani kvůli vnoučatům. Že prej mám na ně špatnej vliv. A neplatím alimenty, tak je nemůžu ani vidět. No OK – to jsem nevěděl, že děti můžu vidět, jen když zaplatím vstupný!

K Janě taky nemůžu, v zimě má doma manžela, není na stavbách, jako byl celý léto. Ale mohl bych jí zavolat… Musím si někde nabít telefon, byl zabavenej a je vybitej. Na benzínce by mohla být zásuvka na WC pro holící strojek, tak ho tam nabiju.

Tak Jana mi to típla a poslala SMS, že je konec, ale že to bylo bezva a ráda zajde někdy na kafe. No tak nic. Na kafe jí kašlu… Půjdu alespoň do 24 hodinový herny, tam je teplo a třeba něco vyhraju z toho mála co mám.

No paráda! Mám kliku a peníze alespoň na měsíc! Ale co bydlení? Budu hrát dál, abych měl na nějakou ubytovnu. No vida, ono to půjde…

Třetí leden. Automat mi vzal vše, co jsem vyhrál. Tak a za co si koupím jídlo? Už mám docela hlad, touhle dobou už byla v base snídaně. Když něco ukradnu, třeba mě tam vezmou zpátky. Tady v herně mají kamery, tak to mě najdou brzy, radši nepůjdu daleko.

Je to dobrý, přijeli skoro hned, jak jsem šáhl barmanovi do kasy. Dva kluci po mě skočili už v herně, má tam šikula ostrahu v civilu. Policajty zavolali hned. A pak že není spravedlnost! A já jsem si udělal navíc i výlet… Tak jooo - tak přecijen díky, pane Klaus!

 

Autor: Pavla Brychtová | čtvrtek 3.1.2013 15:06 | karma článku: 36,05 | přečteno: 4659x
  • Další články autora

Pavla Brychtová

Vyhraje Lukáš Pavlásek StarDance 2015?

Přiznejme si na rovinu, že stát se to může. Sázkové kanceláře prodělaly už hodně peněz na sázkách o jeho vypadnutí. Navzdory předpokladům Pavlásek jde stále do dalších kol a blíží se k finále. Proč vyhrává jeho "šlapání zelí"?

6.12.2015 v 8:40 | Karma: 47,47 | Přečteno: 35455x | Společnost

Pavla Brychtová

Česká republika má přispět 700 milionů Kč Turecku na řešení uprchlické krize EU

Tato částka má být součástí balíčku, který dostane Turecko za pomoc EU s imigrační problematikou. Premiér Sobotka označil dohodu za jeden z letošních nejvýznamnějších kroků k řešení uprchlické krize.

30.11.2015 v 4:19 | Karma: 37,74 | Přečteno: 1585x | Společnost

Pavla Brychtová

Jak dlouho bude Evropa shovívavá k násilí?

R.I.P. Paris... Jsem hodně zhnusená.... Když násilná smrt někoho přepadne při zábavě s těmi nejbližšími, tak je to naprosto chladnokrevný způsob, jak zbývající živé vyděsit. Cílem je získání respektu - ale způsobem zastrašování!

14.11.2015 v 7:10 | Karma: 35,89 | Přečteno: 1327x | Společnost

Pavla Brychtová

65 milionů Kč - cena za chystaný zákon o trvalém pobytu!

Ministerstvo vnitra ČR připravuje zákon, který má nařídit občanům, aby hlásili svůj nový trvalý pobyt do 15 dnů po přestěhování. Navíc chalupáři mají opět vystát fronty na úřadech a nahlásit si přechodný pobyt, který byl v minulosti zrušen. A předpokládaná cena související se zavedením zákona o trvalém pobytu? 65 000 000 Kč - tato částka je již zveřejněna, přičemž největší položku zahrnuje změna počítačové evidence obyvatel. Jakoby nestačily elektronické pokladny, musí se nakoupit a draze provozovat i nový systém na evidenci obyvatel.

18.4.2015 v 8:04 | Karma: 43,67 | Přečteno: 6493x | Diskuse| Společnost

Pavla Brychtová

Byznys nebo ochrana dětí? Norsko ročně odebere 12 tisíc dětí - hlavně cizincům!

Odebírání dětí bez soudu a snaha umístit děti cizinců do norských rodin - to vše již je delší dobu pod palbou kritiků okolních zemí a již roku 2007 Štrasburský soud pro lidská práva označil jednání Norských sociálních úřadů jako protiprávní a zkritizoval jednání norských soudů. Nyní je rok 2015 a situace s častým odebíraných dětí neustává. Norský právník Marius Reikeras, který podává opět stížnost Štrasburskému soudu, uvedl, že počet odebraných dětí v Norsku je ročně kolem 12 tisíc. Co je příčinou? Přísné posuzování výchovy cizinců, nebo snaha uspokojit norské pěstounské rodiny?

14.4.2015 v 7:40 | Karma: 40,63 | Přečteno: 5205x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Odpuzující. Strašit migrací je tak jednoduché, kritizoval Babiše ministr

24. dubna 2024  22:42

Ministr pro evropské záležitosti Martin Dvořák (STAN) v CNN Prima News vyčetl Andreji Babišovi...

Ukrajinci v branném věku budou moci získat pas jen ve vlasti, rozhodl Kyjev

24. dubna 2024  22:20

Ukrajinská vláda přijala rozhodnutí, podle něhož muži ve věku od 18 do 60 let budou moci získat...

Biskupové se distancovali od Zemanovy akce v Arcibiskupském paláci

24. dubna 2024  19:05,  aktualizováno  21:31

Pražský arcibiskup Jan Graubner se distancoval od akce, při které byla minulý týden v...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2494x
Jsem fanoušek psaného slova, pisatel dojmů a pozorovatel dění, technik, ajtík, grafik a nadšenec do designu, fotograf a certifikovaný poradce v oblasti realit a investic, milovník umění - ale hlavně jsem mamka - a velká optimistka, která doufá, že pro náš svět ještě není pozdě ! :-)

Seznam rubrik