Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Berte to tak, že má sex zařazený ve svém tréninkovém plánu ....

.... a dlouhodobý výpadek by snížil jeho sportovní výkonnost.   :-)

1 5
možnosti

J47a33n 27D51o30u23š15a

12. 11. 2012 9:47

Takže, jsem Tvůj fanoušek a chovat se budeš tak, aby jsi mě nezklamal? Takhle ale život nefunguje. Jedině snad fandit nějakému robotovi.

2 5
možnosti

Nejde o to, chovat se doslova podle něčích představ :-) To neee. Ale udělat takovou morální chybku a zahýbat v šestinedělí ?  A pak se pokorně nevrátit, ale naopak rovnou odejít? To je asi nejhorší, co může chlap udělat své ženě. Jde opravdu spíše o jeho pochybení jako chlapa, jinak opravdu jako sporovec je pořád super, budeme mu s manželem fandit i při příštích závodech rozhodně !

4 2
možnosti

J26a81n 36D20o96u52š72a

11. 11. 2012 23:23

No myslím, že je to hlavně věc Pavly a Ondřeje Synkových. Ostatním by do toho mělo být kulový.

5 5
možnosti

J45i89ř23í 46R81o48v66n32ý

11. 11. 2012 23:47

Myslím si to samé. Nechápu, co tady někdo řeší soukromý život kohokoliv. Tohle je jak pavlač, opravdu.

2 6
možnosti

No tohle mě docela dostalo. To jsem ho teda měl za většího borce.

7 2
možnosti
Foto

Jsem tady správně na ONA Dnes? Nějakého Synka jsem znal, ale to nebyl olympionik. A jestli se rozvedl, je mi to jedno, stejně jako u toho olympionika. Jak se říká, já jim u toho nesvítil!

3 6
možnosti

Jste tu správně, ale pokud nesledujete pořady jako přímý přenos OH Londýn, nebo VIP Prostřeno, nebo Show jana Krause, tak Synka Olympionika nemůžete znát :-)

Rozvedený není, je naopak rok a čtvrt ženatý. No a nejde o svícení, ale o to, jak moc nás fanynky zklamal svojím chováním...nevěra budiž, ale v šestinedělí ? Na to je český výraz "prasárna" ...

6 2
možnosti

Ať to bylo jak to bylo a je, pomyslela jsem si jen: zase jeden, co neunesl porod a šestinedělí a jak byl na záletech, tak se mu tam prostě zalíbilo, co už, Valenta udělal s medailí na krku něco podobnýho.  

Ovšem pak jsem došla k větám, kdy mi malinko povylezly oči z důlků- že pan S. chtěl, aby žena i s dětmi odešla z domu..... to pardon, ale jestli padlo i toto, pak je pro mě míň, než zablácená rohožka před domem, ať má medailí kolik chce :-/

6 4
možnosti

Ano, to mě taky dorazilo...

5 2
možnosti

Vina je vždycky na obou partnerech.

3 7
možnosti

Spíš bych uvedl "vetsinou bývá". ;-)

7 0
možnosti

Takovejch "hrdinů" jsou přece stovky. Pan Synek v tom rozhodně nejede sám. Má jen smůlu v tom, že je známej xicht a bulvár si ho najde. Neznám "kauzu Synek" a ani nijak po tom pátrat nehodlám. Je taky otázkou, co všechno, co jste se kde dočetla, je pravda, polopravda, či sprostá lež pro pár stovek redaktorovi. Kdyby kolikrát bulvár nestrkal nos do věcí, do kterejch mu nic není, Ten či Onen se vyblbne, pak si uvědomí, kde má svý místo, a jako poslušnej psík přiskotačí zpátky. A když ne, tak v tom bylo něco víc než jen "nezatnutí zubů" nebo dočasné pomatení smyslů. Ale nechápu, jak s tím souvisí medaile? Máte pocit, že bez nich by se to nestalo?

3 5
možnosti

Díky medaili se stal z běžného střapatého kluka najednou lovený kus... A jelikož na to není zvyklý, asi podlehl. Máte pravdu, že nevěra je běžná věc, ale nevěra v šestinedělí je dobře nazvána českým slovem "prasárna".  A třeba neee!!! Třeba je to sprostá lež jeho agentury, jeho manželky a jeho známých...

5 1
možnosti

Stejně jako vy odsuzuji pana synka ale rovným dílem odsuzuji i jeho novou partnerku, která se s nám neváhala dát dohromady. Jako žena by mohla pochopit, co způsobila jeho první ženě.

10 0
možnosti

Přesně - ale on byl ten, kdo tomu mohl zabránit. Jakési nepsané morální pravidlo mi říká, že osoba veřejně známá by měla být vzorem. Ale u nás je VIP nevěra holt móda - viz. pan Paroubek, Topolánek, Kocáb, Rath, Macek, Bursík, John - atd. Ale politici jsou tak trochu zrádci, že? Mě zklamalo, že toto je náš čerstvý letní hrdina...

8 0
možnosti
  • Počet článků 144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2494x
Jsem fanoušek psaného slova, pisatel dojmů a pozorovatel dění, technik, ajtík, grafik a nadšenec do designu, fotograf a certifikovaný poradce v oblasti realit a investic, milovník umění - ale hlavně jsem mamka - a velká optimistka, která doufá, že pro náš svět ještě není pozdě ! :-)

Seznam rubrik