Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano!R^

Tak mě, jako už bohužel bývalého knihkupce, Vaše slova zahřála:-)

1 0
možnosti

Také jsem si vystála půlhodinku u pokladny v knize.

Ale bylo to kvůli knihám, tak co se dá dělat . Když já ta písmenka tolik potřebovala ... :-)

1 0
možnosti

Já k diáři 2 knihy nakonec taky dokoupila a jednu mám rozečtenou už z té fronty :-) Jinak knížky vždy objednám přes internet, abych tam nemusela s dětmi být dlouho a rovnou si objednané knihy po výzvě mailem vyzvednu u kasy, ale tentokrát jsem si to knihkupectví užila sama :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný je článeček a pěkný je dáreček, co jste si nadělila. Já teď v zimě mám více času než v létě, tak se snad dostanu i ke knihám. Mám knihovnu narvanou a nemám to srdce žádnou knížku vyhodit, i když některá za moc nestojí. Je to přece historie našeho života - co jsme si četli od dětství až po současné stáří ;-D. Co se týče blogů, je lepší většinu z nich ani nečíst, aby si člověk zachoval dobrou mysl. Tady je to stejně samá politika. Tím nemyslím Vás, dobře si ještě pamatuji na ty krásné tulipány. Ale mám momentálně asi čtyři oblíbené blogery, které stojí za to číst.

1 1
možnosti

Děkuji také za zájem, viděla jsme Vás u mě v pár posledních diskuzích.

1 0
možnosti

Karma z té vůně knih.V

1 0
možnosti

Třeba knihy tak krásně voní, protože papír se vyrábí ze dřeva...:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS