Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Mně tedy chodí jen nabídky na zvětšení penisu...:-(

1 2
možnosti
PB

A jejda - tak u takových firem asi nejsem :-)

1 1
možnosti
JM

Tohleto mám, někdy to používám na kolo, je to dobré na nohavici, aby se nedostala do řetězu, ale že je to proti smrti jsem netušil!

1 2
možnosti
PB

To je fakt, drží to dobře široké nohavice - pěkně daleko od řetězu. A taky to udrží dětskou šusťákovou bundu přicvaklou k mýmu pásku na tůře.

Měli to nazvat spíš kolíček, než náramek proti smrti :-)

0 4
možnosti
Foto

Je Pavlo Pravdou, že mnohdy jsou ty nabídky příšerné, ale třeba ta kachna nebo tatará byly ve slevě skvělé. Já řídím 45. rokem. Popravdě, před 44 lety jsem od ledna 1969 jezdíval jako žák autoškoly.

Nevím, jak je ten inzerovaný náramek velký a účinný - tedy jak dobře odráží. Ale mohu Vás ubezpečit, že jsem za volantem zažil už za tmy mnoho situací s "neviditelnými" chodci či cyklisty a byl bych býval vděčen za každý reflexní prvek.

Kolo by "mělo" být řádně osvětlené, což často není a z boku bývaly do drátů kola vpleteny odrazky. Teď už to nějak nevídám.

5 3
možnosti
  • Počet článků 144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2494x
Jsem fanoušek psaného slova, pisatel dojmů a pozorovatel dění, technik, ajtík, grafik a nadšenec do designu, fotograf a certifikovaný poradce v oblasti realit a investic, milovník umění - ale hlavně jsem mamka - a velká optimistka, která doufá, že pro náš svět ještě není pozdě ! :-)

Seznam rubrik