Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Prošla jsem i maily k článku. Moc děkuji :-) 

Díky tradici léčby plodnosti a osahávání Frantíka ve Františkových lázních zná hodně maminek název už od svých babiček i dědečků . Mimochodem, soška má frantíka - ale i palečky a nos - pěkně dozlatova vyblejskané R^

2x mi přišel i podobný název Ferdík.

Děkuji za maily, karmy článku, ale i diskutérům, kterým holt "frantík" vadí. Za to ale opravdu nemohu, jak se tomu říká -  to si stěžujte ve Františkových lázních :-)

1 5
možnosti
Foto

A mně se líbí, že se papeži u nás říká František. :-)

Právě proto, že to vychází z Františka z Assissi. A když už jsme právě u Františka z Assisi, mnozí, nejen věřící, by si měli vzít příklad z jeho nenásilného misionářského kázání víry ...

5 1
možnosti
PB

Velký souhlas R^R^R^

Mnozí nejen že kritizují nevěřícího, ale ještě mu vnucují svého boha.

Musím uznat, že v tomhle mi nejvíce vadí muslimové - oni nejsou ochotni pochopit, že někdo může věřit v jiného boha, než jejich. Dokonce trestají za jinou víru.

Ti z nich, kteří jsou tolerantní - budiž - věří v něco jiné, tak na to mají právo.

0 4
možnosti
Foto

Dovoluji si Tě opravit. Pan Hrušínský říkal hostinskému:" Chceš lázně, Bedřichu?" Takže žádný Franta;-)

4 1
možnosti
PB

Děkuji, prověřím to R^

Dostala jsem mailem hezký příspěvek ze starého dobrého Hoří, má panenko:

"No Franto, ty jseš takový hypochondr. Tak ne aby ses ho ptal, kde ho ta rakovina píchá."

0 4
možnosti
SW

V posledni dobe maji nekteri blogeri divne myslenkove pochody, jedna resi obsah detskych plinek a z toho skoci na analni frigiditu a druha resi noveho papeze a Frantika..no ja mu Frantisek rikam nebudu, pocestovani cizich jmen je mi celkem protivne, stejne tak ova, ale spojeni s Frantikem by mne tez nenapadlo...

5 1
možnosti
PB

Díky za příspěvek. Tak vidíte -počešťování je nám oběma nesympatické - a každá máme jiný důvod. U mě kluci odrostou a bude po "frantíkovi". U Vás to je všeobecná nelibost k počešťování.

Silvie - a prozraďte mi blogera s těmi Pamperskami, to jste mě nalákala, půjdu si to přečíst R^

Jinak na myšlenkové pohcody jsou experti páni blogeři - občas fakt žasnu, co vymyslí - ale od toho blogy jsou, aby si našel téma každý :-)

3 4
možnosti
PB

Již je vytvořen web na podporu dívek z mého včerejšího článku. Je tam i odkaz na Facebook. Držíme palce V

http://www.hankaatoncadomu.com/

0 5
možnosti
PB

Pro paní Fialkovou, která mi napsala, že je třeba dovysvětlovat - ona zřejmě nečetla celý článek, než se pustila do diskuze. Je tam jasně uvedeno, že jde o nadsázku. Příště zkuste číst do konce, když už máte nutkání se vyjádřit - děkuji :-)

Ale rozhodně si vážím i Vašeho příspěvku, i když se snažíte z toho udělat spíše trapas.

Žádný bloger se nenaladi na každého čtenáře. To je nesmysl.

Vždyť mě nemusíte číst  :-)

0 4
možnosti
JS

To je odvážné tvrzení to o těch blogerech a to bych celkem rozporovala - bloger Kroupa je např. sázka na jistotu! ;-D

4 1
možnosti
PB

Děkuji za reakce k článku a také za připomenutí jména František Koudelka ze známého filmu :-)

Občas u reakcí žasnu, jak moc vážně může někdo brát i blog napsaný s nadsázkou (a je to vněm uvedeno :-)). Vypadá to, že zejména pánové se na výchově podílí méně, když tvrdí, že od malička údajně učili své miminko, žemá penis.

Já teda neznám maminku, která by svého dvouletého chlapečka učila: "Drž si penis rovně, nebo si počůráš botičky." 

Navíc, když jsem s nejmenším na hřišti, tak určitě jsem od dětí slovo penis nikdy neslyšela. Asi by i maminky od holčiček koukaly a musely by hned vysvětlovat i ony ;-D

Tak, milí diskutéři, já bych to neviděla tak dramaticky. Koneckonců, nemohu za to, že toto jméno se pro pindíka používá. Všichni kluci se stanou jednou předškoláky a vědí, že mají penis a ne frantíka.

Buďme nad věcí :-)

2 5
možnosti
PB

Zbytek rozepíšu každému u příspěvku - tak se omlouvám za opakování ;-D

0 4
možnosti
Foto

Možná byste měla napsat svatému otci, aby si zvolil jiné jméno, že s tím máte doma s chlapci problém. On to jistě pochopí.

9 1
možnosti
PB

Jeeeeeee - svatý otec je určitě nad věcí, nebojte ;-D;-D;-D

On má své jméno dle Františka z Assisi a abych pravdu řekla, tak jeho volba jména je mi sympatická svou obyčejností a lidskostí.

2 4
možnosti
Foto

A co teprve San Francisco. Takové pěkné velké a slavné město, město květinářů a květinářek, drogistů a drogistek s takovým krásným zálivem, vězením, mostem, filmy atd.

Všimli jste si, že tak 60% amerických filmů se odehrává buď v SF nebo NY? Byl vůbec nějaký film z Detroitu? Asi ano, tam dělají auta, tak proto. Ale určitě najdeme mnoho amerických měst, kde se žádný film neodehrává

Takže Američané, ač převážně protestanského, nekatolického vyznání, byli tak předvídaví, že již dopředu to jméno pojmenovali.

P.S. Já jsem se mužské chloubě nikdy frantík neříkal.

3 7
možnosti
Foto

Samozřejmě nepojmenovali jméno, ale město.

1 4
možnosti
Foto

Pokud někdo učí děti nazývat chlapecký pohlavní orgán "frantíkem", "lulánkem" a já nevím čím ještě, je podle mě hlupák. Penis je penis, stejně jako ruka je ruka a noha je noha. Když zajdeme na preventivní prohlídku s klukama k lékaři a ten má snahu prohlédnout, co mají mezi nohama, kluci do doby, než se zeptá na penis, netuší, co po nich chce. ;-)

7 4
možnosti
ZW

Taky myslím. Tyhle termíny má jednak každá rodina jinak a druhak jsou spíš trapné. Dítě se má naučit mluvit jasně a ne mu motat hlavu nějakými nesmysly.

5 1
možnosti
  • Počet článků 144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2494x
Jsem fanoušek psaného slova, pisatel dojmů a pozorovatel dění, technik, ajtík, grafik a nadšenec do designu, fotograf a certifikovaný poradce v oblasti realit a investic, milovník umění - ale hlavně jsem mamka - a velká optimistka, která doufá, že pro náš svět ještě není pozdě ! :-)

Seznam rubrik