Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Paráda;-D určitě vyzkouším. Já zatím jenom odrátkovávám.

0 0
možnosti
PB

Leni, děkuji Vám :-)

A těch mínusů si nevšímejte - to je důsledek úplně jiného článku (kritizovat kohokoli oranžového je prostě zakázáno dle některých soudruhů diskutérů ;-D - a jízlivost je neopouští ani po dalších 3 až 5 článků, i když mají téma zcela jiné)

0 6
možnosti
Foto

Ty jo, to vypadá moc dobře!R^

:-)Karma, já jsem na ruční práce levá:-)

3 2
možnosti
PB

Šárko, kdykoli ráda pár motaných vajíček daruji. Při pečení nebo vaření mám spotřebu a skořápky moc nerozbíjím, radši je vyfouknu, trvá to jen o minutu dýl.

A bavlnek mám plný košík :-)

2 3
možnosti
Foto

To je moc hezké. A když je venku taková zima, tak ta "oblečená" vajíčka člověka zahřejí aspoň na duši:-).

3 1
možnosti
PB

Děkuji :-) V tom zmrzlém počasí přecijen je člověk více doma a je čas i na takové blbosti, jako oblékání vajíček.

Děti říkají těm přízovým silnějším, že jou to "huňatá vajíčka".

2 3
možnosti
VL

Pravý slepičí fotoblog - naprosto výstižný název!;-D!

6 0
možnosti
PB

Díky - proto jsem ten název dala :-)

2 5
možnosti
  • Počet článků 144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2494x
Jsem fanoušek psaného slova, pisatel dojmů a pozorovatel dění, technik, ajtík, grafik a nadšenec do designu, fotograf a certifikovaný poradce v oblasti realit a investic, milovník umění - ale hlavně jsem mamka - a velká optimistka, která doufá, že pro náš svět ještě není pozdě ! :-)

Seznam rubrik