Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zeman to je náš "klenot Nilu"...či Vólgy?;-)

2 2
možnosti
Foto

Spoustě lidí imponují "chlapácké" vlastnosti prezidenta , či vůdce stáda, chcete-li. Tím myslím chlastat jako Dán, kouřit jak holandský kupec, jezdit 200 km / hod po dálnici, klátit dámy jako "zemanský" synek ve středověku.

Dobře to vědí a aplikují Putin, Lukašenko, Berlusconi  a podobní tajtrlíci.

Večer u TV u Nováků : podívej se mamko, jak se ten Miloš klátí, jako já, když se vracím od "Kulaté báby" .hi hi hi- to je náš člověk.....

S tím se nedá nic moc dělat .

5 2
možnosti
PB

Pamatuji si, když jsem byla na Slovensku v době, kdy byl znovu zvolen Mečiar premiérem. Přitom na něj mnoho lidí nadávalo. A když jsem se ptala, proč tedy jeho stranu stále volí -  tak mi odpověděli -  je to chlap, umí zařvat a to je na Slováky třeba ;-D 

Takže jak vidno, každý národ si hýčká svou představu. U nás vyhrál ten, kdo je nejpodobnější davu :-)

1 1
možnosti
ZM

12.05.  zahájí president 68 ročník Pražského jara..... aby dokázal, že je viroza pryč, mohl by tam vyseknout třebas kozáčka.....

10 6
možnosti
Foto

P95e70t27r 56K27r54á68l

10. 5. 2013 21:32

Já to spíš vidim na zpomalenou mazurku.;-D

4 6
možnosti
PK

Ať je to jak chce, tak prezident by neměl podléhat alkoholu, ženám a třeba zálibě střílet slony. Sice Winston také bumbal Premier League, ale nemusíme se ve všem opičit.

6 4
možnosti
PB

Ať si v soukromí dělá, co chce, ale na veřejnosti probůh nechť svůj stav přizpůsobí důležitosti akce...

8 6
možnosti
Foto

P54e46t41r 64K57r47á78l

10. 5. 2013 21:09

Mě Miloš inspiroval! Zítra jdu juchat a na 114% přijdu silně podroušen, takže pokud Ta s měděnými vlasy bude brblat, svedu všechno na rýmičku a budu očekávat láskyplný obětí a konejšivá slova.;-D

4 5
možnosti
PB

To nejde svést na rýmičku, to musí oznámit mluvčí. Máte?

4 4
možnosti
DH

Mně se líbila poznámka od Kalouska něco o šavli, a že on o tom musí přece něco vědět. Tady ji hodil v přímém přenose.;-D:-Phttp://www.youtube.com/watch?v=dsRW0rDChrA

7 3
možnosti
BM

Jak vidno osobní zkušenost.....;-D;-D

4 1
možnosti
TS

Hele, v tý ruský ambasádě je možná nevinně. Znáš to:

"Napij sa, nebo ťa vyměním!" ;-)

5 3
možnosti
PK

Tino, když jsem byl jako absík v r.1974 ve Vysokém Mýtě u Armiji na návštěvě - říkal mi komandýr - jesli ty nebůděš piť, ja tebjá zastreljaju. Ještě jsem naživu, tak asi víte jak to dopadlo.

7 4
možnosti
LW

L34e30o 21W14o48l37f

10. 5. 2013 20:43

Jo,Jo vodka je velká čarodějka.;-)

4 4
možnosti
PB

Ve čtvrtek v kombinaci s bílým vínem dle foto z akce...

3 6
možnosti
JK

J35a35n 33K27l61á40s63e26k

10. 5. 2013 20:35

Jojo, teď viróza, předtím palec... Někdy to přijde rychle, vzpomínám si, jak takový Jelcin jednou taky rychle a náhle onemocněl, že v Dublinu ani nemohl vystoupit z letadla.:-)

6 6
možnosti
PB

No je to škoda - taková nemoc umí pěkně pozlobit. Kanadský tisk Zemanovi říká český Jelcin, tak snad se už pan prezident polepší :-)

Nakonec za to můžou vlastně ti lidé, co mu dávají takové akce na jeden den :-/

4 6
možnosti
  • Počet článků 144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2494x
Jsem fanoušek psaného slova, pisatel dojmů a pozorovatel dění, technik, ajtík, grafik a nadšenec do designu, fotograf a certifikovaný poradce v oblasti realit a investic, milovník umění - ale hlavně jsem mamka - a velká optimistka, která doufá, že pro náš svět ještě není pozdě ! :-)

Seznam rubrik