Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Člověk se na Internetu opravdu dočká všeho, ještěže zatím nelze pře Internet fackovat. Ale co není, může být.

Dočítám se zde, že kromě diskutéra France je zde ještě někdo nasáčkován a prostou logikou usuzuji, že jsme to já, protože nikdo jiný tu prostě není.

Já jsem "dříve než dopsal" nenápadně nasáčkoval. Ovšem jen s tím, že já svůj komentář napsal v 17.5.2013 10:54 a pan Franc parkticky o 20 minut později v 17.5.2013 11:15.

A pak mě dává dohromady s touto jeho definicí: "Co se divit, že? Stará "rudá garda" pomalu odchází a vyklízí pole, nastupuje omladina. Jak se postupně dostávají synkové a dcerky bývalých rudých papalášů, estébáků či veksláků a jiných podvodníků ke korýtkům a k moci, probíhá to jako nekonečná řetězová reakce.

Většinu už mají dobře vyšlapanou a nové cestičky si vždycky najdou. Jeden sám nic moc nezmůže, ale když je parta, ta pomůže. Proto většinou tvoří organizované partičky, nezřídka i větší organizované skupiny, které se, často jen naoko pošťuchují, solidárně si dohazují další fleky, výhody a kšefty, klientelismus kvete v jednom kuse. Živná půda pro korupci." a přitom ta jeho parta se může posmát, že jsem "chudý prduch", což je bohužel v podstatě pravda."

Sice si i s důchodem přijdu na víc než je velmi slušný nadprůměrný důchod, ale násobky to nejsou. Ale alespoň se různým "obviňovačům" mohu postavit přímo a to ve všech směrech, nikoli pouze v té "finanční čistotě".

1 2
možnosti

R73a45d46i54m 45F97r17a90n58c

17. 5. 2013 14:42

Technická!

Velenevážený pane JH, když jsem začal psát, bylo na place O příspěvků. K časové disproporci došlo díky mému nezřízenému hladu (příprava vydatné svačiny), až po nasycení jsem příspěvek dokončoval. Jasné?:-P

1 0
možnosti

R38a83d67i34m 29F78r17a22n43c

17. 5. 2013 11:15

Jako bych tušil, ještě ani nedopíšu a jednoho z nich už zde máme nenápadně nasáčkovaného.;-D

1 2
možnosti

R11a20d51i15m 51F92r90a10n59c

17. 5. 2013 11:10

Co se divit, že? Stará "rudá garda" pomalu odchází a vyklízí pole, nastupuje omladina. Jak se postupně dostávají synkové a dcerky bývalých rudých papalášů, estébáků či veksláků a jiných podvodníků ke korýtkům a k moci, probíhá to jako nekonečná řetězová reakce.

Většinu už mají dobře vyšlapanou a nové cestičky si vždycky najdou. Jeden sám nic moc nezmůže, ale když je parta, ta pomůže. Proto většinou tvoří organizované partičky, nezřídka i větší organizované skupiny, které se, často jen naoko pošťuchují, solidárně si dohazují další fleky, výhody a kšefty, klientelismus kvete v jednom kuse. Živná půda pro korupci.:-)

2 3
možnosti

R80a79d30i94m 64F10r21a78n79c

17. 5. 2013 11:22

Ráth a jeho věrní, málem bych zapomněl.;-D Velké lednové amnestie jsme si již užili, nyní bych přivítal VVDD - Velkou Všeobecnou Deratizaci a Desinfekci, za použití všech dostupných, účinných prostředků.

1 2
možnosti
Foto

Nějak jsem Vás tady Pavlo dlouho neviděl. Asi utichlo běsnění kolem Klause a proto chyběla munice? 

K dnešnímu tématu polemizovat nebudu, prostě souhlasím. A máte můj obdiv za shromažďování materiálu, v tom jste jedinečná. Já obvykle vařím z hlavy nebo vyšťourám tak nanejvýš jeden link. 

Ale, řekněte může být někdo tak hloupý, že si z nezdaněných peněz koupí na sebe byt za dvanáct Mega? To mi hlava nebere. Buď je za tím ještě něco jiného nebo je to prostě IQ tykve?

1 4
možnosti

Pane Hermánku, zdravím Vás po dlouhé době. Nepsala jsem cca 6 týdnů, to máte pravdu. Ale rozhodně to nebylo kvůli Klausovi, či Zemanovi, či jinému politikovi. V rodině byla velmi smutná událost, tak jsem se věnovala příbuzným. Ale moc děkuji za zájem.

Co se týká Vašeho dotazu - zda může být někdo tak hloupý a utrácí z nezdaněných peněz? NO JEJDA - A JE JICH MNOHO!Jen jsou si jisti svou nedotknutelností. Jak vidno, jako například u pana Ratha, platí i u politiků staré dobré pořekadlo, že se chodí tak dlouho s džbánem pro vodu, až se ucho utrhne...

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS