Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Fuj, už jsem myslel, že se Vám něco stalo. A jste opravdu v pořádku? Přečetl jsem si to a ani jednou jsem nenarazil na slovo Zeman, prezident, lež a pod.;-D Tak vítejte, chyběla jste:-)

1 0
možnosti
PB

Pane Jiří, děkuji za péči - nebyla jsem tady dva měsíce, v létě mě u počítače nic neudrží :-D  Jinak v článku (v jeho první části) jsem si samozřejmě vzpomněla na naše zákonodárce - nebojteeee :-) 

O Zemanovi napíšu příště, ale musí udělat něco zajímavýho, co stojí za to...v poslední době spíše blbne, než prezidentsky koná :-D

0 0
možnosti
Foto

díky za Švédsko...jako bych tam byl...:-)

1 0
možnosti
PB

Moc děkuji, vážím si toho :-) Ještě musím dát dohromady další místa Švédska, ale není čas....

0 0
možnosti
AO

A11l21e30n38a 37O52u20z91k72á

29. 8. 2013 13:03

"vydržela" bych toho i rozhodně více.. :) Moc hezké :)R^R^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2494x
Jsem fanoušek psaného slova, pisatel dojmů a pozorovatel dění, technik, ajtík, grafik a nadšenec do designu, fotograf a certifikovaný poradce v oblasti realit a investic, milovník umění - ale hlavně jsem mamka - a velká optimistka, která doufá, že pro náš svět ještě není pozdě ! :-)

Seznam rubrik