Diskuse

Vyznamenání za zásluhy, nebo za oddanost při volbách?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ve svém fejetonu v MF v sobotu citoval K. Steigerwald jednoho čtenáře, který napsal: "přetočíme si hodinky o jednu hodinu a třicet let zpátky". A to ještě netušil, jak hluboce byl výrok pravdivý. A stačil víkend a vypadá to na spíše na těch pětašedesát.

Karma.

5 0
možnosti

R^Císař byl opět nahý, ale mnohé vyznamenané chytře zakryl.

3 0
možnosti

Včera večer jsme se mohli přesvědčit, že na rozdíl od V.Havla a V.Klause není Zeman schopen vypotit projev, kterým by se vyjádřil k aktuálnímu dění. V podstatě si vystačil jen s jediným tématem - udílením vyznamenání významným osobnostem. Přitom (trapně) nezapomněl zdůraznit svou velkorysost, projevující se v tom, že ocenil své tři ideové odpůrce. Že mezi vyznamenanými bylo i pár jeho "kámošů", to už nezmínil. :-P Jako dost velké faux pas považuji i to, že se ke všem vyznamenaným vyjádřil jen pár obecnými frázemi a při vlastním udílení vyznamenání jsme se o nich nic konkrétního nedozvěděli. Nejspíš bylo potřeba průběh aktu urychlit, aby ho Zeman vůbec "ustál". Byl to podle mne nejhorší slavnostní večer k 28.říjnu v polistopadové historii.

4 1
možnosti

A kdy napíšeš blog o svém národem milovaném prezidentu Havlovi? Jak dal milost své kamarádce Chydimové, která se pokusila o miliardový podvod v restitucích, jak dal milost synovi Čáslavské, když zabil svého otce? Když propustil na svobodu v rámci své široké amnestie zloděje, lupiče a vrahy?

4 5
možnosti

My si tykáme?

Musím Vás malinko opravit - co se týká amnestie, tak o té jsem psala - pokud se podíváte do historie, tak je v lednu článek, kde se zmiňuji o Havlově a Klausově amnestii. Klaus zapomněl oproti Havlovi jednu podmínku a byl nakonec ještě horší, než Havel...

Jinak žádnou paní Chydimovou neznám, ale ráda si přečtu Váš článek :-)

1 0
možnosti
Foto

U Jiřiny Bohdalové mám stejný pocit jako Vy. Byla vždy konformní, s každým režimem. Ale dajli medajli, to asi hřeje....;-)

12 0
možnosti

Jak zpíval už Vlasta Burian, že?

"Šuškali vo mně sousedky v domě

nedaj-li medaili, že je po mně,

co sem se načekal, vona nepřišla,

prej na mně náhodou žádná nevyšla,

já jsem se těšil na tu medajli, daj-li ji mně anebo nedaj-li, kdybych se náhodou znova narodil, tak bych se zmačkal a pak zahodil." No a vida - paní Bohdalová dostala medaili a stejně se o ní šušká... Tak co je nakonec lepší? :-)

2 1
možnosti