- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechce se mi věřit, že někdo tuto hnusárnu může chápat jako nadsázku. Je to blbé a nevkusné i jako reklama.
jsou lidi, že neberou každou tv pitomost doslova. Já např. nevěřím, že batman či superman létal. A z reklamy na Magnesii děláte ještě účinější, třeba i tímto příspěvkem. Reklama má prodávat. Je-li i vkusná, tím lépe, ale nutné to není. Je-li ale vkusná, ale neprodává...pak je teprve špatná. A to jsem z těch, co ji přepínají....jen nejsem pokrytec
A proto mi televize vůbec nechybí.
Já ji celé prázdniny v létě nemám a je fakt, že mi také nechybí
Když rozum nad něčím zůstane stát, o to rychleji se pak rozběhne. Rozum, který zůstane stát, je v pořádku. Nesmí si lehnout. J.W.
K citátu mého oblíbence pana Wericha ještě nutno dodat ten, který přesně sedí na zmiňovaný spot:
„Televize rozšiřuje nevkus a nemůže jinak, protože musí něco prodat, to je její pravý účel. Prodává se mnohým a musí se prodat mnoho.“ J.Werich
Paní kolegyně, zjevně jste nepochopila nadsázku. V reklamě musí být vtip a nějaký překvapivý moment. To se povedlo. Vy řešíte násilí, které se vám nelíbí. V tom případě jste musela být úplně v šoku při reklamě Bóbika. Vždyť tam upečou psa a partner jeho paničky si na něm dokonce pochutnává. Vaše starosti a Gatesovy peníze...
Pane kolego, pokud spot představující kopnutí ženy do hrudníku má být zábavný, a považován za nadsázku, tak bohužel i to má svoje meze, co už je trapné a co ne.
Ono je hrozně cool bejt drsný a ironický - je to totiž mnohem jednodušší, než být opravdu vtipný
Tak jsem se na tu reklamu konečně podíval.
Uhozená (ta reklama) je tedy dost. Zdůrazňovat v reklamě, že nějaká minerálka je důležitější než člověk, je spíše nevkusné, než vtipné.
Jenže je to věcí názoru (viz diskuse) a tak se možná dočkáme v reklamě na ZOO střílení a porcování zvířat za jásotu malých dětí (viz jiné diskuse).
Zajímavé, že jatka si nedávají žádnou reklamu.
Uhozenost je IN, slušnost je OUT - a jsou i dospělí lidé, kteří snesou mnoho, když se jedná o jejich oblíbeného herce
Vidím, že je zde řeč o mé nejmilejší karmě, tzv. Karmě2. Karma2 je nejobjektivnějším měřítkem toho, jak moc se daný blog čtenářům líbil, či nikoliv. Dospěje se k ní jednoduše. Celkový počet obdržených "klasických, standardních" Karem vydělíte celkovým počtem čtenářů daného blogu. Výsledek potom vynásobíte stem a získáte tak Karmu2. Příklad: Vašemu blogu udělilo Karmu 150 čtenářů a přečetlo si ho 2 000 čtenářů. 150 děleno 2 000 je 0.075, krát 100, to je 7.50. Karma2 takového blogu je tedy 7.50.
Kolik čtenářů daný blog okarmovalo si můžete jako obyčejný čtenář též vypočítat (ač je tento údaj oficiálně známý pouze blogerovi samotnému), a to následovně. Vydělíte si číslo 100 Karmou2, čímž získáte cifru, která vyjadřuje to, na kolik čtenářů připadá jedna Karma, respektive, kolik čtenářů si muselo daný blog přečíst, než dostal jednu Karmu. Příklad: Karma2 daného blogu je 7.50, 100 děleno 7.50 je 13.33. To znamená, že danému blogu dal Karmu každý 13.33tý čtenář v pořadí. Kolik čtenářů daný blog karmovalo, potom zjistíme tak, že celkový počet jeho čtenářů, v tomto případě 2 000, vydělíme právě číslem 13.33. Získáme tak počet celkový čtenářů, který danému blogu dal Karmu, v tomto konkrétním případě jich bylo 150.
Z výše uvedeného druhého odstavce jsem tedy schopen zjistit (aniž bych se "naboural" do blogového účtu paní Brychtové), přesný počet čtenářů, kteří jí dali karmu. Ke 22:30 hodin byla karma2 jejího blogu 2.64 a počet jejích čtenářů byl 8 784. Tudíž: 100 děleno 2.64 je 37.87. Karmu blogu paní Brychtové tedy udělil každý jeho 37.87ý čtenář v pořadí. 8 784 děleno 37.87 je 232. Celkový počet čtenářů, kteří ke 22:30 hodin udělili Karmu je tedy 232.
Dobrou noc všem! :-)) F.F.
Filipe, už jste někdy viděl karmu2 25,44? Já ano. :-)
Milá Heleno, cibulko moje, že se s tou magorkou vůbec zahazujete.
Paní Hollmannová, na rozdíl od Vás paní Helena Koutková alespoň umí diskutovat
Mimochodem - a že se Vy zahazujete s magorkou
Paní Koutková - lehko si zjistíte, kolik lidí souhlasí s článkem, od toho karma2, kterou vidíte u článků v tabulce pro čtenáře
Například dnes vyšel článek na téma Hrana na porno v české televizi - je na první příčce v karmě myslím - má 17 tisíc čtenářu, ale karma2 = 1,5
Genteman Vetchý má čtenářů polovinu, karma2 je 2,64. Pokud například by článek četlo pouhých 1000 lidí, ale 600 by dali karmu, je karma2 mnohem vyšší - je to skutečně poměr mezi čtením a stisknutím tlačítka karma.
A pak je údaj o čtenosti, ale ten nesouvisí s pochválením článku, to je pouhé číslo, kolik lidí článek četlo. Stejně tak autor neovlivní, zda se článek dostane do výběru.
To jen abych Vám upřesnila, že jakýkoli čtenář si může krásně udělat představu, kolik lidí s článkem souhlasí stisknutím karmy Je ale klasika, že na diskuzi se ozvou čtenáři, kteří nesouhlasí, nebo dokonce autora chtějí přesvědčit o opaku. Vím o tom - a přesto možnost diskuze nevpínám, i když to někteří autoři dělají. Beru jakýkoli názor - protože zde o nic vážného nejde - a o tom to je... Nic není starší, než včerejší článek
Není potřeba mi to vysvětlovat. Ač jsem blond, úplně blbá nejsem, a jistou představu právě mám....
Milá autorko, někde níže v diskusi píšete, že se Vám líbí ten spot, kde Vetchý přijde ve stejných šatech. To Vám nevadí, jak do něj Aňa kvůli tomu buší, až ho povalí na zem? Takže Vám vadí nadsázka poukázaná na ženě, ale naopak nikoli? Vy máte něco osobního proti mužům?
Jste schopna reálně posoudit ty dva spoty, nebo fakt jen trollujete?
Přece ty její pěstičky jsou jako nic oproti kopanci botou - to porovnáváte dost rozdílný věci
Jinak osobně proti mužům nic nemám, jsou bezva - ale nesměj bejt moc tupý...
Tupej chlap, to je kolikrát ještě horší komunikace, než s blonckou.
Ale děkuji za názor, i když s ním moc nelze souhlasit - ale ten se bude určitě líbít cca 6 týpkům, co zde už od rána diskutují
Přeji hezký večer.
Vetchý možná bejvával gentlemanem, ale že bych se kvůli němu měl pozastavovat nad stupidností reklamy? No nevím.
Tak pro Vás, jak pro chlapa žádná pohroma, ale naše generace ho měla ráda
Děkuji moc za zájem o článek.