Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J71a77n 70H13l18a36v95a93t71ý 7669222307308

No tak prostě pobyt nenahlásím. Zaplatím jednorázově pokutu a de facto budu pokračovat v přestupku, protože i po zaplacení pokuty nebudu hlásit, kde jsem. A mám klid.

0/0
21.4.2015 9:50

J88a67n 24H68l61a98v57a60t59ý 7809872707628

Studentovi přidělí koleje, protože bydlí 100km od VŠ. Přestěhuje se, nahlásí nový pobyt a vyhodí ho z koleje, protože bydlí 0km od školy.

0/0
21.4.2015 9:44

J17a95n 88F19r95o30l82í93k 6636270625964

Nejdřív si zvolíte socialisty a pak se divíte, že tady zavádí socialismus. Co jste čekali jiného?

0/0
19.4.2015 16:51
Foto

Z22b74y41n51ě80k 12Š55k24v78o47r 6645679439395

Tak nevim ...  kam se pujdu prihlasit, kdybych chtel jet na měsíční dovolenou? A bude tím zakázaná cesta kolem světa za 80 dní?

+2/0
19.4.2015 11:00

J32a67r40d20a 28F89a24r47s73k87ý 6975823

Evidence musí být. To by tak nešlo.

0/0
19.4.2015 9:29

M57i26r98e46k 94T14u95r15e63č85e82k 4293172100852

Koukam, ze jaksi se nam ta "demokracie" a "svoboda" vymkla kontrole, eh?  ;-D  ;-D

+2/0
19.4.2015 9:03

L24u47b38o57m33i50r 61K89a59l36l32a 7170437177973

Proc vsechno delat jednoduse, kdyz to jde slozite. V Australii nemame ani obcanky, ani rodna cisla, nepotrebujeme ani technicky prukaz k autu,nebo lekarnicku,lano a podobne veci a vse tady funguje velice dobre.Trvale bydliste je zde vec naprosto neznama. Kdyz se o techto vecech bavim s australany, tak jen nevericne krouti hlavou.

+11/0
19.4.2015 5:45

L37u67b63o81m28i97r 97K78a10l69l63a 7470337677813

Dodatek-  neplatime za televizi.

+5/0
19.4.2015 7:05

M57i90r21e88k 38T32u35r58e49č58e16k 4633192850672

V Kanade totez (zil jsem tam), a verim ze v USA taktez. Zadne prechodne/trvale bydliste pouze u instituce kde mam zajem aby mi zasilali korespondenci (napr. banka) nahlacim jakoukoliv adresu, misto obcanky se pouziva ridicsky prukaz, absolutne zadne povinne vybaveni auta, jedina kontrola je kazdy druhy rok na vyfukove zplodiny u starsich aut. :-)

+3/0
19.4.2015 9:10

M81i87r71e56k 87T55u60r53e27č66e25k 4493582570632

Taky dodatek - za televizi a radio se take nic neplati.

+3/0
19.4.2015 9:11

J85o24s66e91f 53Š74e25m32e27l68í14k 7429141410697

Klasický postup českého úředníka: s některými lidmi je problém, ale než by se řešil s konkrétním člověkem, začnou se radši buzerovat úplně všichni - třeba to někdy vyjde.

+3/0
19.4.2015 0:28
Foto

J90a43n 69D24o11č81e58k61a21l 1924116391665

Trvalý pobyt na louce si dokážu ještě představit. Ale horší je, že nemovitost ve vlastnictví může být i hrobka! ;-D

+10/0
19.4.2015 0:18

I71l70o17n84a 10E91r94n30e48s52t93o24v16á 7723489395280

;-D;-D;-D  R^

+3/0
19.4.2015 2:31

M51a28r48e84k 96H34l15a88v43á61č14e65k

Uživatel požádal o vymazání
+1/−3
18.4.2015 21:03

P14a80v60l73a 84B64r55y97c95h56t14o49v73á 5702934272295

Pane Hlaváčku, jako realitní poradkyně vím velmi dobře, že pokud majitel nesouhlasí s tím, aby si nájemník v bytě uvedl trvalý pobyt, tak se naprosto jednoduše uzavře s makléřem nebo jinou blízkou osobou nájemní smlouva a poté se uzavře podnájemní smlouva s osobou, která bude byt užívat. Pokud máte uzavřenou podnájemní smlouvu, pak osoba, která byt přebírá do užívání, rozhodně souhlas majitele bytu potřebovat bude, pokud by na úřad šel přihlásit trvalý pobyt. V takovém případě je potřeba tento souhlas majitele bytu nutné doložit písemně (není ale vyžadováno notářské ověření podpisu).

Pokud píšete, že je vidět, že někdo problematiku nezná, tak prosím nastudujte si nejdříve problematiku Vy - nový občanský zákoník, platný od 1.ledna 2014 velice přesně definuje nájemní i podnájemní podmínky.

Takže pokud jako majitel nechci trvalý pobyt dát komukoli ve svém bytě, tak toho lehko dosáhnu podnájemní smlouvou - a tato osoba si tam nemůže vzít nikoho dalšího a ani se trvale přihlásit. Zabráním tak exekucím ve svém bytě a dokonce i případnému přistěhování nadměrného počtu osob do bytu. Do smlouvy se vždy uvádí (tedy alespoň já to tak svým klientům píši) přiměřený počet osob pro daný byt, přičemž respektuji přání majitele o konkrétním počtu.

Pokud byste cokoli kolem realit a investic, velmi ráda pomohu :-)

+5/−2
18.4.2015 21:35

R86o74s85t23i80s74l58a21v 27C85a73h81a 6783217587431

Kdyz uz, tak pan Hlavacek mluvi o najemnikovi a Vy tady operujete podnajemnikem....

Nejprve si ujasnete pojmy.

+1/0
18.4.2015 23:25

P25a82v47l23a 62B42r86y82c83h30t54o71v44á 5452324622215

Pojmy jsou jasné, tam jde jen o to, aby majitel nemovitosti si ujasnil, zda chce nebo nechce povolit trvalý pobyt. Protože pouze  majitel může smluvně udělat z nájemníka toho podnájemníka - nikdo jiný :-)  Je to celé opravdu v rukou majitele a pokud nechce povolit někomu trvalý pobyt v jeho nemovitosti, tak to nový občanský zákoník právě takto umožňuje.

Pak je tady toto řešení, které svým klientům dávám do smluv - stačí dát klauzuli, že v konkrétním bytě nebude mít zájemce o užívání hlášen trvalý pobyt. A pak z právního hlediska nastávají tyto možnosti:

1) oba smlouvu podepíšou a klient to dodrží

2) oba smlouvu podepíšou a klient přesto jde na úřad a požádá o trvalý pobyt - a úřad mu to udělí i přesto, že má kopii smlouvy - protože úřad nemá žádné právní ustanovení, že musí k omezení z nájemní smlouvy přihlížet - JENŽE majitel má právo pak vypovědět nájemníkovi smlouvu z důvodu porušení podmínek, v ní uvedených.

Takže asi takto :-)

No a u podnájemní smlouvy to funguje tak, že pokud ji donese uživatel bytu na úřad, že chce trvalý pobyt, tak mu ho nikdo nedá. A to ani nemusím do smlouvy dávat klauzuli, že si majitele nepřeje, aby tam byl trvalý pobyt. Stačí, že je smlouva nazvána jako PODNÁJEMNÍ

Mimochodem - při pronajímání družstevních bytů je smlouvy vždy podnájemní. Ale při pronajímání bytů v os. vlastnictví se musí přepsat přes třetí osobu, aby byla podnájemní. Obzvláště u nákladně vybavených pražských bytů se tento postup vyplatí R^

+2/−1
19.4.2015 1:44

M70a23r73e38k 79H90l98a84v24á73č46e68k

Uživatel požádal o vymazání
+1/0
19.4.2015 7:06

M34a24r76e91k 89H40l54a21v78á16č33e42k

Uživatel požádal o vymazání
0/−1
19.4.2015 10:13

P97a39v96l54a 14B49r82y49c50h28t67o49v45á 5682854122565

No ale majitel si samozřejmě udělá z nájemníka smluvně podnájemníka - ve svém vlastním zájmu. Je to stále ta samá osoba, užívající  jeho byt, ale bude mít rozdílná práva :-)

Pojmy jsou tudíž jasné R^

0/0
19.4.2015 1:47

A23l77e28š 22B45r24i95c40h93t51a 6548917173987

Všechno má svá pro i proti. Rozhodně nestojím o Velkého bratra (stát), strkajícího nos do každého uprdnutí jejich občana, protože to už připomíná otrokářskou společnost a vlastnictví otroků (občanů), ale je to jen následek chování té jejich části, s níž sami nechceme mít nic společného. Prostě je to vždycky o lidech a dokud se nenaučí žít slušně, má stát argumenty, na jejichž základě to odnášejí všichni,

0/0
18.4.2015 19:34

J91a17n49a 95M80r60á11z40k20o34v63á 8286820943180

Pranýřujte mne, ale nesouhlasím s autorkou ani s diskutujícími. V dnešní době nelze žít inkognito. Naše rodné číslo mělo být jedinečné, stejně jako v USA číslo sociálního pojištění. Na jeho základě jsou v USA dohledány osoby, nechť mají bydliště kdekoliv, včetně zaznamenaných přestupků, trestných činů i držitelů zbraní. Jestli si někdo myslí, že je to Velký bratr, dnes už je situace jiná. Osobně jsem pro evidenci, protože to doba vyžaduje.

+3/−10
18.4.2015 18:27
Foto

V52o54j70t68e18c31h 91P55á24n84i92k 82S58r72. 5541401944577

Blbnete? Řeč jde o trvalém a přechodném pobytu. Nic takového v USA neexistuje.

Raději se, milá dámo, zamyslete, proč v těch USA dokážou dohledat člověka na základě jedinečného čísla sociálního pojištění a v Česku to na základě jedinečného rodného čísla nedokážou.

+8/0
18.4.2015 21:08

J21a67n57a 37M28r89á30z94k21o46v17á 8876800943220

Jste dost krutý, mně je jedno, jestli v USA mají nebo nemají trvalý a přechodný pobyt, tam je to asi k ničemu. Jen jsem potvrdila, že jejich systém čísla sociálního pojištění je jedinečný. Tak proč se topoříte?

+1/−1
18.4.2015 21:30

P45a85v98l98a 31B48r90y69c24h93t81o95v66á 5282814462795

Paní Mrázková, rodné číslo je jedinečné, to je podobné, jako číslo sociálního pojištění v USA. To je vše v pořádku.

Jenže článek je o tom, že by měla osoba neustále po celý život hlásit, kde zrovna bydlí a kam se stěhuje?

To rozhodně v USA neexistuje :-)

+11/0
18.4.2015 21:38

M33a33r34t83i50n 94Ž26e51l78i86n36s79k19ý 9168969229862

Je dobre mit system pruzne registrace bydliste obcanu statu. Nevim proc by to nekomu melo vadit. Z trvaleho pobytu se stala fraska kdyz jej lide maji tam kde ve skutecnosti neziji. Stat ma pravo vedet, kde maji hlavni stan jeho obcane, co pred nim maji mimo prav i povinnosti. Jak je od nich asi jinak ma vymoci? Hlavne at jsou lide dostatecne informovani, a tak pokuta ... ta mi teda prijde znacne nadsazena.

+1/−7
18.4.2015 18:19

R45o37s68t40i94s36l71a76v 86C23a34h17a 6343377917641

Nadsazena pokuta :) Ale pritom tvrdite, ze stat ma pravo znat pobyt. Samozrejme ze ten, kdo nebude chtit, aby stat jeho pobyt znal, to statu neda vedet a pokuta mu vadit nebude.

+1/0
18.4.2015 23:27

J70a18n 56Š71e86s60t44á13k 3818789699144

soudruzi mocipáni to už tak měli v 50. letech, v SSSR ještě dýl, tak si jich na to prostě pár zase vzpomnělo, a Vy se nějak divíte?;-D

+1/0
18.4.2015 16:41

P43a44v84l75a 98B54r41y45c18h21t91o37v97á 5212734172135

;-D A máte pravdu, kolego - nedivím R^

+1/0
18.4.2015 21:39

J27a70n 61Š97e86s53t44á87k 3648259579754

:-)

0/0
19.4.2015 14:26

V49l70a95d78i61m98í51r 44Š56n40e40k 9204898266861

Ano, máte pravdu. 

Bohužel...;-€R^

+1/0
18.4.2015 14:44

J42a86n 64R25á50ž 1199113624340

Diskutovat o jednotlivých detailech připravovaného zákona nemá smysl. Už samotný fakt, ze stát nutí občany mít u státu evidované trvalé bydliště je nesmysl. Že není kam posílat "úřední obsílky" je hloupá výmluva státní byrokracie. Jestliže chce byrokrat občana oslovit, tak ať si ho najde, stejně jako to musí udělat kdokoliv jiný. Tvrdím, že je státnímu úředníkovi houby po tom, kde bydlím. Jestli je to část roku na chatě, část roku u jednoho syna a část u druhého, popřípadě u kamaráda. Je to moje svobodné rozhodnutí, kde bydlím a je jen a jen na mém rozhodnutí, kde si určím korespondenční adresu.

Jestli zákon projde a jelikož nevlastním žádný dům, přihlásim se v Praze, i když nemám žádný důvod do Prahy jezdit. Ať mne úředníci hledají. Přátelé budou vědět,kde jsem.

Tento zákon je potřeba odmítnout jako nepřiměřený zásah státu do soukromí!

+16/−1
18.4.2015 10:43
Foto

J77a38n 36L24i36n35h82a90r98t 3811683361615

"Jestliže chce byrokrat občana oslovit, tak ať si ho najde" A vy to zaplatíte? Já teda ne. Já chci, aby úředníci dělali úplně jiné věci, než hledat lenochy/vyčuránky, kterým se nedá doručovat.

+4/−7
18.4.2015 11:50

J40a43n 94R12á30ž 1199313184110

A proč by jim měli něco doručovat o co nemá občan zájem? Exekutor nehahi zájem státu, Katestr nemovitostí tak, placení odvozu odpadků

0/−1
18.4.2015 14:33

J25a91n 44R40á29ž 1199983284470

Pokr. Placení odvozu odpadků není věcí státu,ale obce, obsílky soudů jsou záležitosti příslušného senátu a hradí se s poplatků. Pro doručení důchodů a soc.dávek si určí příjemce doručovací adresu. Takže ať mi někdo věcně logicky vysvětlí, na co je pro stat, tedy pro nás občany dobré, aby státní úředníci znali, kde kdo bydlí?

+5/0
18.4.2015 14:39
Foto

J39a69n 43L53i82n70h25a29r30t 3141563281895

Vy si vážně myslíte, že stát může doručovat jen písemnosti, o které má občan zájem? Jako fakt? :-)

+3/−3
18.4.2015 14:45

B43o28ř15i35v34o80j 54R17e79k53t12o68ř36í20k 7321907948639

Tento zákon protlačuje hlavně exekutorská lobby ve spojení s advokáty. Z jednoduchého důvodu : nemají už kde brát. Drtivá většina občanů, kteří mají nahlášen pobyt na radnici se takto ukrývá před exekutory a snaží se nějak důstojně přežít. 

Pokud bude muset občan nahlásit pobyt na nějaké adrese - třeba u příbuzných, nebo v nájemním bytě, tak mají rázem co zabavovat, protože se můžou domnívat, že tam má povinný majetek. Důkazní břemeno je na majiteli majetku a drtivá většina neví, jak se bránit, nebo je to pro ni finančně nedostupné. Takže se začne krásně vydírat, a průsery dlužníků začnou odnášet i nevinní.  O to v tomto zákoně jde v první řadě.

+18/0
18.4.2015 10:06
Foto

J81a10n 63L31i96n90h96a88r22t 3411143881115

Před exekutorem se nemáte co ukrývat.

+1/−12
18.4.2015 12:14

P13a54v96e12l 10K22u23r82a73l 5461924310880

Ovšem exekutor by měl před zabavením jakéhokoliv majetku prokázat že majetek je skutečně majetkem subjektu jeho práce.

Tedy nesměl by zabavit majetek kupříkladu pronajímatele bytu.

A nebo je tady druhá možnost -

Pokud majitel bytu podá vylučovací žalobu a prokáže že majetek je jeho pak by veškeré náklady soudního zřízení (včetně odměn advokátů) a odškodnění za prodlení - zabavený majetek nemůže majitel používat a tuto ztrátu je třeba kompenzovat - měl hradit ze svého exekutor. A to zcela bez nároku zahrnout tyto náklady do ceny exekučního řízení.

+10/0
18.4.2015 12:35
Foto

J88a51n 24L43i15n96h38a19r92t 3451893791955

Exekutor vesměs nemá jak prokázat, že ty věci skutečné patří povinnému. Naopak vlastník má typicky účtenku, fakturu nebo výpis z bankovního účtu. Proto je na něm, aby prokázal své vlastnictví. Ano, je to obtěžování člověka, který nedluží. Je to cena za to, že jde smysluplně vymáhat pohledávky prodejem movitých věcí. Že to není ideální řešení je nasnadě, ale je to řešení. Kromě toho má vlastník jednak možnost ještě před soupisem věci vykonavateli prokázat nebo aspoň vysvětlit, že věc je jeho, a pokud je přesto sepsána, tak podat návrh na vyškrtnutí ze soupisu, a teprve když exekutor nevyhoví, tak se podává vylučovací žaloba. Navzdory rozšířenému mínění exekutor nemá zájem na tom, aby se ohledně věci vedly tyto soudní spory, takže je slušná šance, že to k soudu nebude muset jít. Jinak náklady řízení o vyloučení věci z výkonu rozhodnutí nese oprávněný.

0/−1
18.4.2015 20:08

B18o43ř37i91v42o75j 75R64e10k64t81o23ř30í90k 7811507978359

Pokud stojí u soudu vrah, zloděj, tunelář nebo úplatný politik, tak mu soud musí vinu dokázat. Pokud mu ji nedokáže, je považován za nevinného. Tomuto se říká presumpce neviny. Platí to v civilizovaných státech po celé Evropě. 

S jedinou vyjimkou - pokud jde o majetek, tak si exekutorská a advokátská lobby tiše prosadila v zákonu presumpci viny. Pod krytím ušlechtilé hlášky o tom, že dluhy se mají platit tak může krást a je krytá zákonem. Zabavení předmětu patřící třetí osobě není nic jiného, než krádež. Nemá to nic společného s vymáháním jakéhosi fiktivního dluhu. V drtivé většině nestačí hodnota předmětů ani k pokrytí nákladů exekuce. Toto pokrytí je navíc na prvním místě, takže částku si stáhne exekutor a na oprávněného většinou nezbyde nic.

Argument, že si má dotyčný schovávat účty a prokazovat na vlastní náklady vlastnictví je směšný a naprosto účelový. Drtivá většina obyvatelstva nic takového nečiní - a ani činit nemusí, protože jim to žádný zákon nenařizuje. A přesně na tomto je toto legalizované okrádání postaveno - neprokážeš - máš smůlu. Je to úplně stejné, jako kdyby vrah, nebo zloděj musel prokazovat svou nevinu u soudu, aniž by mu ten musel prokázat jeho vinu a automaticky by ho zašil ...

+5/0
18.4.2015 23:21
Foto

J26a37n 74L11i17n47h96a96r98t 3901723931605

Dluhy se _mají_ platit a exekutor vymáhá dluhy, ke kterým má oprávněný exekuční titul. Vy se snažíte ty dluhy bagatelizovat ("jakýsi fiktivní dluh"), ale to se snažíte marně. Nejde o fiktivní dluhy. Jde o půjčky, úvěry, jízdy na černo, nezaplacenou elektřinu, nezaplacené pojistné na povinné ručení atd. A pokud, sakra, odebírám elektriku, tak za ni taky zaplatím, ne? Nebo vy dáváte přednost tomu přestěhovat se na druhý konec republiky, aby vás tam nikdo nenašel?

Zákon vám nařizuje prokazovat vlastnictví k věcem, které sepíše exekutor. Takže pokud si do domu nebo bytu pustíte cizí osobu, měl byste počítat s tím, že se vás tato povinnost může kdykoliv týkat a podle toho se zařídit. Pokud to neuděláte, můžete o tu věc i přijít. Proč se to většinou nestane jsem napsal výše. Jinak prokázat vlastnictví se dá třeba i svědeckými výpověďmi lidí, kteří tu věc u vás viděli apod.

Zákonodárce volil mezi dvěma zly a vybral si tohle jako menší. Je to pořád zlo, taky by mi vadilo, kdybych musel dělat něco navíc, aniž bych měl s vymáhaným dluhem cokoliv společného, ale skousnul bych to, protože chápu, proč se to dělá.

0/−1
19.4.2015 10:00

B60o22ř29i25v14o48j 46R54e60k55t23o34ř50í58k 7611907768479

Že se dluhy mají platit je oblíbená mantra zákonodárců a právnické loby. Pokud vám někdo z 300 Kč nedoplatku elektřiny, pokuty od DP ve výši 600 Kč, nebo fiktivního dluhu od ČKP, který si vycucali z prstu někdo udělá navýšením různých poplatků a odměn exekutorům částku kolem 20000 a navíc každý dluh vymáhá jednotlivě (kdyby je spojil, tak si účtuje jen jednu odměnu!!!), pak se nejedná o vymáhání , ale sprosté vydírání. A v takovém případě říkám, že dluhy se nemají platit ani omylem. Pokud jste nenažraný, pak si právem zasloužíte nedostat nic. 

Je velmi zajímavé, že takové dluhy vymáhali soudní exekutoři při soudech navýšené o soudní poplatek 500 - 800 Kč až do té doby, dokud nebyli v tichosti zrušeni a tato pravomoc byla převedena na kastu soukromých podnikatelů. 

Pokud budete vymáhat dluhy s rozumným příslušenstvím, tak proti tomu neřeknu ani popel - jenže snaha exekutorů je v první řadě zajistit si profit a až někde na konci je uspokojení věřitele. Jak mi vysvětlíte skutečnost, že je zabavena rychlovarná konvice, je převezena přes půl republiky a dána do dražby za vyvolávací cenu 3 Kč? Jak mi vysvětlíte, že k vám vlítne Vránovo komando, (protože u vás měl povinný kdysi pobyt), olepí vám věci k podnikání a přislíbí, že za výpalné 5000,- věci z exekuce vyloučí - protože jsou vaše? Jak mi vysvětlíte, že exekutor zabaví byt, prodá ho pod cenu a z výtěžku uspokojí své náklady, banku a na věřitele už nezbude ani koruna?, Jak mi vysvětlíte, že mladá maminka je vydíraná vyhrožováním, že jí odeberou děti a dají je sociálce??

Právě to výše popsané vede ke skrýváni se - a je to zatím jediná možná obrana.

+2/0
19.4.2015 11:15
Foto

J36a51n 46L63i63n68h43a42r29t 3531443781755

Dluhy se mají platit vždy a mají se platit včas. Pokud zaplatíte včas, tak vám nenarostou. To za prvé.

Za druhé, patrně jste posledních pár let nesledoval vývoj. Jednak byla zrušena náhradová vyhláška č. 484/2000 Sb., druhak byla razantně okleštěna odměna za zastupování advokátem v nalézacím a exekučním řízení u bagatelních pohledávek (§ 14b advokátího tarifu) a třeťak je zde povinné slučování exekucí (§ 37 exekučního řádu). Největší disproporce vytvářela právě náhradová vyhláška a Ústavní soud ji zrušil už před dvěma lety.

Za třetí, zaměňujete soudní poplatek a náklady na vymáhání. To není zdaleka totéž. Fakticky to před zavedením soudních exekutorů fungovalo tak, že věřitel zaplatil SOP a zbytek nákladů šel ze státního rozpočtu (tedy od nás všech). To už naštěstí neplatí.

A konečně - taky jsem slyšel spoustu historek z exekuční činnosti JUDr. Vrány. K tomu jen dvě poznámky: Mnohokrát jsem zažil, že dlužník něco tvrdil a pak se ukázalo, že je to celé trochu jinak. A druhá poznámka - za předpokladu, že se takové excesy v činnosti JUDr. Vrány děly (podotýkám - děly, s odkazem na vývoj popsaný výše), co nám to říká o tom, jak postupují exekutoři jako celek? Nic.

0/−1
19.4.2015 13:19

B72o37ř70i30v61o18j 70R66e45k58t87o71ř76í29k 7861827958489

aha - pán si asi o exekutorech četl v denním tisku..... nebo je jejich zaměstnancem ..... Jestli se nepletu, tak podle NOZ je povoleno vše, co zákon nezakazuje - a nejsem si vědom, že by striktně zakazoval ukrývat se před exekutory ....

a za druhé :  svoboda v tomto státě je postupně oklešťovaná a nenápadně po troškách omezována, a troufám si tvrdit, že  že už to začíná být srovnatelné s komunismem - akorát se to dnes jmenuje jinak. Mě osobně nebude žádný ouřada nařizovat a evidovat, kde se pohybuji - každému je po tom ****CENSORED *******

A jen tak na okraj - viděl jsem vyhlášku o evidenci pohybu a pobytu občanů od nacistů - a s hrůzou jsem zjistil, že je ve své podstatě mírnější, než navrhovaná úprava. Škoda, že sem nemůžu dávat přílohy, milerád bych to sem pověsil ....

+13/0
18.4.2015 13:52

V44l17a23d34i66m19í23r 57Š65n56e70k 9164278106251

R^

+1/0
18.4.2015 16:12

M75a47r60t22i87n 40K39r68č75i69l 6150878748909

R^

+1/0
18.4.2015 16:56
Foto

J90a24n 54L46i57n94h43a67r58t 3131133211475

Pletete se.

+1/−2
18.4.2015 20:17

R59o15s19t74i51s70l71a61v 52C49a31h82a 6603137777541

Kazdemu je jasne, ze zmena zakona exekutorum moc nepomuze. Ten, kdo se chce vyhnout exekuci, bude zakon ignorovat.

A treba vznikne i firma, ktera umozni tisicum lidi, za mirny poplatek, aby si u ni nahlasili pobyt v prazdnem byte. Exekutor si tam nic nevezme a clovek nebude mit trvaly pobyt na urade, ale nekde jinde.

+2/0
18.4.2015 23:31



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.