Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jen fakticka - prekrocily hranice Iranu

3 0
možnosti
PB

Ano, sousední je Irán. Mám překlep? rychle to projdu a opravím - děkuji :-)

0 3
možnosti
JM

Vy jste zvědavá, jak se zachová Miloš Zeman a já jsem zvědav, jak se v tomto případě zachová ministr zemědělství Bendl. Proč zrovna ten? Inu, třeba proto, že má s celou záležitostí společného asi to, co prezident, nic. Vzhledem ke skutečnosti, že máte problém s chápáním psaného, já Vám napovím, jedná se o záležitost ministerstva zahraničí;-D

6 4
možnosti
JD

nemělo by se jednat o záležitost nikoho kromě těch dam a případně jejich příbuzných.

1 1
možnosti
TK

"....a kromě toho - je zde k vidění bída, špína, špatné zacházení s lidmi a v podstatě běžné bezpráví. I když já osobně velmi ráda fotím a jsem ochotna za fotkami i cestovat, rozhodně považuji jakýkoli druh turistiky do této země jako sebevražednou záležitost."

Naznačujete tímto, že být tam bezpečněji, ráda byste tu bídu, špínu a špatné zacházení jela vyfotit?

K tématu článku - ty ženy jsou zřejmě dospělé a svéprávné. Kam jezdí na dovolenou je jenom jejich věc a věc jejich blízkých. Opravdu nechápu tu "starost" diskutérů o jejich cestování a kritiku typu - "hloupé nány, co čekaly?". Co je komu do toho? Tak tam jely, jistě s vědomím rizika. Je to jejich život, ať si ho prožijí tak, jak jim vyhovuje. Pořád je mi nějak symatičtější paní, co jede na dovolenou do Pákistánu, byť s rizikem, než nějaká pavlačová důvěrnice, co rozdává chytré rady především těm, kdo o ně nestojí.

6 4
možnosti
JD

no, mě je úplně jedno, že tam jely a jak tam dopadnou. Ale asi to nebude jedno jejim příbuzným, kteří budou jistě chtít, aby stát konal a zachraňoval.

2 1
možnosti
PB

Pro pana Matějku - to Vám stačí hodně málo :-) Vás Pakistán láká?

Rozhodně rozumný člověk dá přednost dobrodružství, ale v mnohem bezpečnějších zemích, které jsou také nádherné. Mě mnohem více láká Ekvádor a Peru, Kamčatka, nádherné Mongolsko, Estonsko, atd.

Pakistán rozhodně ne Rv

3 4
možnosti
TK

Mohla byste zkusit definovat toho "rozumného člověka"?

Byli Amundsen, Shackleton, Scott, Hillary, Běhounek tzv. rozumní lidé?

6 1
možnosti
Foto

"Důvod návštěvy Pakistánu těmito ženami je údajně turistika. Já cestuji ráda, ale STEJNĚ JAKO MNOHO ROZUMNÝCH - tato země mě rozhodně neláká." --- Tak to mi stačí.

3 7
možnosti
JD

asi jsem ještě zpomalenej, ale nepochopil jsem, jestli to je souhlas nebo nesouhlas.

2 1
možnosti
  • Počet článků 144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2494x
Jsem fanoušek psaného slova, pisatel dojmů a pozorovatel dění, technik, ajtík, grafik a nadšenec do designu, fotograf a certifikovaný poradce v oblasti realit a investic, milovník umění - ale hlavně jsem mamka - a velká optimistka, která doufá, že pro náš svět ještě není pozdě ! :-)

Seznam rubrik