Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Pan Irein psal, že to je v té reklamě jenom jako! Takže to není násilí.... no vida....

Tak jsem se zbytečně o Aňu bála ;-D

_________

Ó Dio, dneska tu bude veselo...

1 2
možnosti
PH
PN

P58e22t92r 84N84ě45m86e27c

12. 2. 2014 12:43

Pavla, stastna to zena, kdyz ma problem s reklamnim spotem.

8 0
možnosti
PB

No to bude tím... :-)

Náhodou ale z těch 8 spotů Magnesia Český lev se mi jich 5 líbí - takže to zas nemusíte tak prožívat, pane Němče :-)

0 1
možnosti
PK

Mnoho povyku pro nic.

6 0
možnosti
PB

I tak se to dá brát :-) Díky za zájem o článek.

0 0
možnosti
PB

Jak vidím, někteří jsou schopni i reklamu s násilím tolerovat. Koukám, že by prošlo i to, kdyby dala lahev Aňa Geislerová na hlavu panu Vetchému a kopla ho do rozkroku...zajímavý, že tohle autory spotů nenapadlo, že?  :-)

0 4
možnosti
PH

Paní Brychtová, a co říkáte té rozporcované žirafce, to bylo dokonce v reálu, ne v televizi.

3 0
možnosti
Foto

A já tuhle zas viděla, jak kočka rozsekala myš sekerou a pak ta myš vstala a hodila tu kočku z mrakodrapu...a to dávali odpoledne a bylo to kreslený. Co kdyby to viděly děti!!!

14 0
možnosti
PB

Jeeeeeeee, tak to bylo doufám, aspoň kreslený ;-D U nás teda Tom a Jerry mi přijde krutej, ale ten klukům nepouštíme.

Ale na druhou stranu - koukaj na Pat a Mat - a ten je například v USA zakázanej - prý pro destrukční chování hrdinů ;-D

0 1
možnosti
Foto

Mne právě ta prostoduchost, kterou tam Vetchý hraje...svou přímočarostí pobavila :) Tomu se zkrátka říká...tah na branku ;)

6 0
možnosti
PB

Miluju jeho prostoduchost ve fotbalovém seriálu, ale ten kop na prsa je prostě blbost.  Prostoduchého člověka by to napadlo, myslíte ?:-)

0 1
možnosti
Foto

Berte tu reklamu trochu s nadhledem. Pan Vetchý je v nejoblíbenějším seriálu  Okresní přebor prezentován jako zapálený fotbalista.

 Tady provádí fotbalovou fintu, aby získal láhev minerálky. Nejde vůbec o kop do prsou jeho kolegyně, jde tady o šikovnost jak láhev získat, tedy využít momentu překvapení.

Nechápu jak toto mohlo pisatelku tolik pohoršit, pro mě to je zdařilá reklama a dokonce se u ní usmívám.

U nás v Čechách budeme kritizovat věci jejichž podstatu jsme nepochopili a tím pádem je nazveme brutálními a z druhé strany necháme svoje děti sledovat filmy plné násilí, hrát hry kde střílí na živé cíle, tady zvyšujeme jejich agresivitu.

Toto by nás mělo pohoršovat, to co se děje kolem nás a snažit se trošku obrousit hrany skutečnosti, kterou naše děti musí přijímat a doma jim udělat takové podmínky, aby pro ně nemusela být jediná zábava televize a počítač, to znamená, více se jim věnovat.;-)

8 0
možnosti
PB

Paní Maruško, Okresní přebor trošku znám, ale tam hraje prosťáčka a ne násilníka :-) Ale jistě by měl radost, že ho takto omlouváte.

Jinak k Vašemu komentáři - brutální film má na začátku upozornění, že to není vhodné pro děti - takže je na to logicky nenecháme koukat. Ale tato reklama přilítne bez varování. Víte kolik slušných lidí tzv. staré školy to může pohoršit?

Já brala s nadhledem tu scénku, kde Vetchý paní Aňu rukama skolil na zem, když řekla, že je novinářka - a to šlo - ale jakoby kop do prsou už je trošku mimo vkus...

Ale jistě si to najde hodně příznivců, jak jsem psala.

Moc děkuji za názor, i když s ním nemohu souhlasit...

0 1
možnosti
BM

Zkrátka opět někdo chtěl být "zajímavý". Bohužel dnes nějaká slušnost, šarm či úcta k člověku zkrátka není coooooooool!!!

2 1
možnosti
PB

Ale rozhodně se to chytlo! Diskuze o tom jsem našla teď na několika místech.

Zatím naštěstí vede zdravej rozum ;-D

0 1
možnosti
Foto

je to chytlavá reklama, už jsem viděl, jak to děcka před barákem zkoušejí

2 0
možnosti
ZK

Z90d20e95n11a 62K27o89č45í

12. 2. 2014 11:01

Aspoň že někdo se na ty reklamy dívá ;-D

1 0
možnosti
Foto

8-o Daleko více mne fascinuje, jaký elaborát se kvůli reklamě dá vyplodit. A jaká se rozvine diskuze....lidi, zkuste být trochu nad věcí a přestaňte neustále moralizovat. Je to jen nadsázka, proboha. A docela vtipná.....:-)

9 6
možnosti
BM

No kopat někoho někam mne moc vtipné nepřipadá..

4 1
možnosti
  • Počet článků 144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2494x
Jsem fanoušek psaného slova, pisatel dojmů a pozorovatel dění, technik, ajtík, grafik a nadšenec do designu, fotograf a certifikovaný poradce v oblasti realit a investic, milovník umění - ale hlavně jsem mamka - a velká optimistka, která doufá, že pro náš svět ještě není pozdě ! :-)

Seznam rubrik